Alueelliset ryhmät

Yhdistys tukee alueellista toimintaa mm. vuokra- ja postituskuluissa. Yhteyshenkilöt ovat toiminnassa keskeisesti mukana. Alueellisia ryhmiä on kaikkiaan 10. Alta löydät tietoja eri paikkakunnilla toimivien ryhmien tapaamisista. Tervetuloa mukaan!

JOS olet kiinnostunut vetämään myasteenikkojen toimintaa omalla paikkakunnallasi, ota yhteyttä alueellisista ryhmistä vastaavaan Riitta Jokelaan, puh. 0400 760 434, riitta.liisa.jokela @gmail.com

HUOM! Tapaamisissa voi olla paikallisia rajoituksia koronatilanteen vuoksi

Oulun alueryhmä

Oulussa myasteenikot toimivat yhdessä paikallisen Lihastautiliiton kanssa. Kokoontumiset osoitteessa Kumppanuuskeskus, Kansankatu 53, OULU. Kokoustila Resiina, 1. krs.

Tapahtumiin ilmoittautuminen Lihastautiliiton järjestösuunnittelija Raija Similälle, p. 050 591 4244 tai raija.simila@lihastautiliitto.fi. Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-aineallergiat.

Seuraa ilmoittelua tarkemmista ajoista ja paikoista Suomen MG-yhdistyksen nettisivuilta tai ota yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Lämpimästi tervetuloa!

Pia Moisala, p. 041 436 5071 tai pia.moisala@gmail.com

Lahden alueryhmä

Lahden seudun myasteenikot voivat halutessaan osallistua paikallisen Lihastautiyhdistyksen toimintaan.

Sisko Niemi, p. 044 5026 697, sisko.niemi04@gmail.com

Uudenmaan alueryhmä

Tapaamispaikkamme on Kampin Palvelukeskus (os. Salomonkatu 21 B, 00100 HELSINKI).

Syksyn tapaamisista on sovittu seuraavaa:

Kokoustila Keltsu (2. krs) on varattu käyttöömme joka kuukauden toinen torstai eli 9.9., 14.10., 11.11. ja 9.12. klo 16.30-18.30.

Sitä ennen pitäisi päättää mitä tehdä Lippupisteen lahjakortilla, joka on hankittu viime vuoden lopulla, koska muita kuluja - kuten vuokria tai luennoitsijoita - ei ole ollut, joihin oltaisiin käytetty 150 euroa.  Olen alustavasti katsonut, mitä tarjontaa löytyy Lippupiste.fi:n kautta. Lähinnä olisi teatteria tai yksi taidenäyttely Messukeskuksessa. Joten nyt pyydän pikaista palautetta, mitä haluaisitte tehdä Lippupiste.fin lahjakortilla. Se umpeutuu 27.12.2021. Valitettavasti elokuvat eivät kuulu Lippupisteen piiriin.

Terveisin,

Eva Frostell-Pyhäjärvi (tilapäinen koollekutsuja)

Huom! Apuvoimia tarvitaan paikallisryhmän kokousjärjestelyihin

Pirjo Ylimäki, p. 050 375 6711
Kaija Savolainen, p. 050 563 8119

Varsinais-Suomen alueryhmä

Turun paikallistoiminnan myasteenikot tapaavat joka kuukauden toinen maanantai kello 17-19. Paikkana on Lihastautiyhdistyksen toimitila, osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 68, Turku.

Syyskaudelle on sovittu tapaamisia seuraaville päiville:

ma 13.9.2021 kello 17

ma 11.10.2021 kello 17

ma 8.11.2021 kello 17

ma 13.12. kello 17

Ilmoittelemme tapaamisista myös omilla nettisivuillamme (www.turunseudunmyasteenikot.net) ja mahdollisuuksien mukaan Turun Sanomien yhdistyspalstalla.

Lihastautiyhdistys järjestää tuolijoogaa, johon myasteenikot ovat myös tervetulleita. Syyskauden 2021 joogapäivät ovat seuraavat:

6.9., 27.9., 11.10., 25.10., 8.11., 22.11. ja 13.12. aina kello 16.00.

Merja Simolin-Kivilä, p. 040 506 8850, merjapaukku@gmail.com
Mariann Sjöholm, p. 050 537 6783, mariann.sjoholm@gmail.com

www.turunseudunmyasteenikot.net

Satakunnan alueryhmä

Satakunnan kerhon toiminta on käynnistetty uudelleen koronatauon jälkeen. Kokoonnuimme jo 7.9.2021. Jatkossa kokoukset jatkuvat perinteiseen tapaan

joka kuukauden 1. tiistai, klo 17-19. Paikka Yhteisötalo Otava, Otavankatu 5 A, Pori (pohjakerros). Hissillä pääsee oikeaan kerrokseen.

Riitta Jokela, p.0400 760 434, riitta.liisa.jokela@gmail.com
Timo Rimpelä, p. 0400 256 264, timo.rimpela@gmail.com

Hämeen alueryhmä

MG-Hämeen alueryhmä kokoontuu osoitteessa Kojolankatu 5, 33900 Tampere.

kun tilanne muuttuu suotuisaksi vertaistapaamisen suhteen, niin siitä pyrimme

ilmoittamaan s-postilla , kirjeitse ja soittamalla.

Kaikki myasteenikot ovat tervetulleita tapaamisiimme!

Puheenjohtaja Leila Mäkilä, p. 0400 484 338, makila.leila@gmail.com
Sihteeri Arto Jokinen, p. 040 7322 028, arto.jokinen@tintti.net

Keski-Suomen alueryhmä

Lämpimästi tervetuloa yhteiseen ruokailuun torstaina 11.11.2021 klo 17 italialaistyyppiseen Pizzeria Bella Romaan.

Ravintola sijaitsee punaisessa tiilitalossa Kolmikulmaa vastapäätä, käyntiosoite Kauppakatu 41, Jyväskylä. Ravintolassa on 30 hengen ovellinen kabinetti, johon on esteetön sisäänkäynti Väinönkeskuksen puolelta.

Pääsisäänkäynnissä Kauppakadulta on pari rappua.

Tarjolla on pitsaa, pastaa, risottoa, salaatteja. Lue lisää https://www.ravintolabellaroma.fi/

Ilmoittaudu 4.11. mennessä Päivi Hokkaselle 040 732 6806 tai pkhokkanen@outlook.com. Ilmoita myös mahdolliset ruokarajoitteesi ja se, jos saavut Väinönkeskuksen käytävän kautta.

Tervetuloa mukaan. Hyvää syksyä ja talvea toivotellen,

Ritva Suikkonen, p. 040 522 9411, ritva.soilikki@gmail.com
Päivi Hokkanen, p. 040 732 6806, pkhokkanen@outlook.com

Pohjois-Savon alueryhmä

Tapaamme joka kuukauden viimeinen keskiviikko klo 14-16 Melankadun toimintakeskuksessa, Melankatu 10 B, Kuopio.

Huom! Seuraa koronatilanne tiedottamista!

Terveisin,

Savonmuan Sirpa. p. 050 361 7872 eli Sirpa Vepsäläinen, veppis61@gmail.com

Rovaniemellä ja Vaasassa

Myasteenikot kokoontuvat epäsäännöllisesti erillisen sopimuksen mukaan.