Hae mukaan kursseille!

Voit hakea mukaan MG-yhdistyksen omille kursseille helposti täyttämällä oheisen lomakkeen. Lisätietoja kursseista kuntoutus@suomenmg-yhdistys.fi.

Kursseilta peritään omavastuuna 10 e/vrk/henkilö. Kurssin muut kustannukset maksetaan STEAn (STEA on sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus, eli sosiaali- ja terveysministeriön yhteydessä toimiva valtionapuviranomainen) tuella.

Kursseille osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Kursseille osallistujia ei ole vakuutettu yhdistyksen puolesta.  Mikäli julkisen kulkuvälineen käyttö ei esim. terveydentilan vuoksi onnistu, voi henkilö ottaa yhteyttä Kelaan ja neuvotella itse Kela-taksin käyttömahdollisuudesta.

Hakijoiden valinnassa kursseille käytetään yhdistyksen valintakriteerejä, joihin voi tutustua https://www.suomenmg-yhdistys.fi/kurssivalintakriteerit . Valintakriteerien avulla jokaisella hakijalla on yhdenvertaiset mahdollisuudet tulla valituksi kurssille kuntoutuksen tarpeen mukaisesti.

Postitettava hakulomake yhdistyksen järjestämille, STEAn tukemille kursseille tästä.

Hakulomakkeen postitusosoite:
Suomen MG-yhdistys ry
c/o Susanne Hiltunen
Heikinmäentie 13
21160 MERIMASKU

Vuoden 2022 kurssit

1) Webinaari keskiviikkona 16.2.2022 kello 18. HUSin neurologian osaston ylilääkäri, dosentti Sari Atula. Aiheena mm. myastenian diagnosointi.

2)  Vastasairastuneille vertaistukea. Paikalla neurologi, sairaanhoitaja, sosiaalietuuksien asiantuntija ja ensiapuopettaja.

Seinäjoen Sorsanpesässä 10 hengelle pe-su 11.-13.3.2022, yht. 2 vrk.

3) Taideteemalla eteenpäin elämässä. Terapeuttista luovuutta etsimässä.

Kuopion Rauhalahdessa noin 12 hengelle pe-su 13.-15.5.2022, yht. 2 vrk.

4) Liikunnallinen kurssi myasteenikoille. Ohjelmassa monipuolista liikuntaa ja mielenvirkistystä.

Lahden Vierumäellä su-to 4.-8.9.2022 noin 15 hengelle, 4 vrk.

5) Webinaari 2. Marraskuussa myasteenikoille aiheesta SOTE ja uusi Harvinaiset yksikkö.

Kaikilla kursseilla (webinaareja lukuunottamatta) on Suomen MG-yhdistyksen edustaja vetämässä vertaistukituokioita.

Lisää tietoa kursseista myöhemmin netissä ja Myastenia-Viesteissä!

Sähköinen MG-kurssihakemus

Työssäkäyvä
Eläkkeellä
Työkyvyttömyyseläkkeellä
Opiskelija
Työtön
Muu, mikä?

Aiempi kuntoutus ja vertaistuki

Sairaus

Henkilötietojani saa käsitellä
Suomen MG-yhdistyksen hallituksen jäsenet saavat käsitellä terveystietojani kursseihin liittyvissä asioissa
Annan Suomen MG-yhdistykselle luvan käyttää minusta otettuja valokuvia yhdistyksen viestinnässä
Annan luvan yhteystietojeni jakamiseen kurssilaisten kesken
Sähköpostitse
Tekstiviestitse

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Suomen MG-yhdistys Ry, Finlands MG-förening Rf
Heikinmäentie 13
21160 MERIMASKU

Y-tunnus:
Puh: 044 240 8852

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

Suomen MG-yhdistys Ry, Finlands MG-förening Rf:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

• Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.