Liity jäseneksi

Miksi liittyä mukaan Suomen MG-yhdistykseen?

Suomen MG-yhdistys tarjoaa tietoa, tukea ja apua myasteni gravista, Lems tai CMS diagnoosin saaneille, heidän läheisilleen, terveydenhuollon ammattilaisille sekä muuten asiasta kiinnostuneille.

Suomen MG-yhdistyksen jäsenenä voit osallistua yhdistyksen tapahtumiin, saada vertaistukea ja neuvoja sekä osallistua yhdistyksen toimintaan vapaaehtoisena. Saat tietoa tapahtumista sähköpostilla sekä neljä kertaa vuodessa Myastenia viesti -lehden postissa. Yhdistys voi lisäksi lähettää muuta kohdennettua postia. Verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa uutisoimme ajankohtaisista asioista. Liittyessäsi saat myös Mystinen graavis -kirjan.

Mitä hyötyä yhdistyksen jäsenyydestä voi sinulle olla?

Yhteisöllisyys. Yhdistyksen jäsenyys tarjoaa mahdollisuuden osallistua yhteisöön, jossa on samanhenkisiä ja samassa tilanteessa olevia henkilöitä. Voit tutustua uusiin ihmisiin ja luoda sosiaalisia verkostoja.

Tiedon saaminen ja taitojen kehittäminen. Yhdistys tarjoaa webinaareja, kursseja ja muuta tietoa jäsenilleen. Nämä voivat auttaa parantamaan omia mahdollisuuksia elää sairauden kanssa, antaa uutta osaamista ja tietoa.

Vaikuttamismahdollisuudet. Yhdistyksen jäsenenä voi osallistua päätöksentekoon ja vaikuttamaa yhdistyksen toimintaan. Tämä antaa mahdollisuuden tuoda esille omia näkemyksiä ja vaikuttaa asioihin, jotka ovat itselle tärkeitä.

Palvelut ja edut. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen erilaisia etuja ja palveluita, kuten alennuksia yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin, neuvontapalveluita ja julkaisuja. Myastenia lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Jäseneksi voivat liittyä Myasthenia gravis (MG), Lambert-Eatonin myasteeninen syndrooma (LEMS) ja kongenitaalinen myasteeninen syndrooma (CMS) diagnoosin saaneet henkilöt, heidän läheisensä tai muut asiasta kiinnostuneet henkilöt. Yhdistykseen voi liittyä myös hallituksen hyväksymä rekisteröity yhdistys tai muu oikeuskelpoinen yhteisö.

Täytä lomake ja
liity jäseneksemme!

• Vuonna 2024 jäsenmaksu on 24 euroa. Jäsenmaksut laskutetaan vuosittain toukokuussa.
  • Jäsenetuna saat neljästi vuodessa ilmestyvän Myastenia-Viesti -lehden ja Mystinen graavis -kirjan.

Minulle saa lähettää tietoa yhdistyksen tapahtumista ja toiminnasta:

Voit liittyä jäseneksi myös lähettämällä lomakkeen tiedot postitse:
Suomen MG-yhdistys, Heikinmäentie 13, 21160 Merimasku.