Uusi hallitus valittiin vuosikokouksessa Seinäjoella 18.4.2026, joka järjestettiin osana perinteisiä MG-päiviä. Hallituksessa jatkavat Sari Mäenpää, Niina Lehto, Vesa Rauhala, Kari Kähäri ja Aarne Ylinen. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Henni Havas.
Hallituksen jäsenet 2026:
Vasemmalta oikealle
Vesa Rauhala, tiedotus ja aluetoiminta
Kari Kähäri, Varapuheenjohtaja ja kansainväliset asiat
Ilpo Vänskä, Talousasiat
Aarne Ylinen, Asiantuntijajäsen
Niina Lehto, sosiaalinen media ja kansainväliset asiat