Turun kurssi

Suomen MG-yhdistys järjestää kuntoutuskurssin to-su 6.-9.2.2020 Ruissalo Spa kylpylähotellissa Turussa.

Kurssin teema on Virkistävää luontoa ja liikuntaa. Kurssin tavoitteena on virkistyä talvisen luonnon äärellä sekä harrastaa liikuntaa myasteenisen sairauden asettamissa rajoissa.

Kurssin hinta sairastuneille on 30 e/hlö. Majoittuminen kurssilla tapahtuu normaalisti kahden hengen huoneissa, mutta mikäli haluat yhden hengen huoneeseen, tulee sinun maksaa kurssihinnan lisäksi huonehintojen välinen erotus.

Kursseille osallistujia ei ole vakuutettu yhdistyksen puolesta. Kurssien matkakustannukset korvataan edullisinta julkista liikennevälinettä käyttäen. Mikäli julkisen kulkuvälineen käyttö ei esim. terveydentilan vuoksi onnistu, voi henkilö ottaa yhteyttä Kelaan ja neuvotella itse Kela-taksin käyttömahdollisuudesta.

Täytä sähköinen kurssihakemus (linkki hakemukseen sivun oikeassa reunassa)  tai postita Myastenia-Viestissä oleva hakukaavake.

Hakuaika kurssille päättyy perjantaina 3.1.2020.