Liity jäseneksi!

Täytä lomake ja liity jäseneksemme. Yhdistyksen vuosikokous keväällä päättää jäsenmaksut vuosittain. Vuonna 2017 jäsenmaksu on 22 € sekä varsinaisilta että kannattajajäseniltä tai 300 € ainaisjäsenyys.

Voit myös ilmoittautua jäseneksi ja saada vastauksia jäsenyyskysymyksiin:

1. Puhelimitse pe klo 10-14 Susanne Hiltunen, p. 040 500 1933 (toimisto avoinna vain perjantaisin)
  2. Sähköpostitse toimisto@suomenmg-yhdistys.fi
  3. Ladata tästä pdf-lomakkeen, tulostaa sen ja postittaa osoitteella: Suomen MG-yhdistys ry, Heikinmäentie 13, 21160 Merimasku.

Minun tarinani -myynnissä

Minun tarinani -kirja on Sirkku Hihnalan ja Eeva Liisa Kontturin kokoama kirja myasteenikkojen tarinoista. Hanki kirja itsellesi tai lahjaksi läheisellesi! Kirjan hinta 10 euroa + postituskulut 2,40 euroa. Tilaukset sähköpostiin toimisto@suomenmg-yhdistys.fi, ilmoita nimesi ja postiosoitteesi tilauksen yhteydessä. Maksu suoritetaan yhdistyksen tilille Turun OP FI44 5542 4020 0254 54.

Lataa tulostettava potilaskortti

Suomen MG-yhdistys ry – Liittymisilmoitus

Haluan liittyä Suomen MG-yhdistys ry:n

Varsinaiseksi jäseneksi, olen MG-potilas